Türkiye BiP’ten Bayramlaştı
16.05.2021
Son dönemde 80 milyonun üzerinde indirmeye ulaşarak büyük bir başarıya imza atan BiP, bu yıl da bayramlaşmanın adresi oldu. Türkiye, tam kapanma sürecinin sürdüğü Ramazan Bayramı’nda bayramlaşmak için yerli uygulama BiP’i tercih etti. Arife günü de dahil olmak üzere dört gün boyunca BiP’le toplam 16 milyon dakika sesli ve görüntülü görüşme yapılırken, 1,3 milyar mesaj gönderildi.
DetayTurkcell’in Liderlik Ettiği Uluslararası 5G Projesi Başarıyla Tamamlandı
07.05.2021
Yeni Nesil Mobil Şebekeler Birliği (NGMN) tarafından, aralarında Orange, T-Mobile, China Mobile gibi dünya telekom devlerinin olduğu şirketlerin iş birliğinde yürütülen ve Turkcell’in liderlik ettiği 5G denemeleri projesi, yeni nesil 5G Temel Şebeke (Standalone-SA) mimarisindeki testlerin tamamlanmasının ardından sona erdi.
DetayTurkcell Global Bilgi’den Gençler İçin Dijital Kariyer Zirvesi
07.05.2021
Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, teknoloji alanında kariyer yapmak isteyen gençlere bu alandaki iş fırsatlarını anlatmak ve kişisel gelişim yolculuklarında rehberlik etmek amacıyla Dijital Kariyer Zirvesi düzenledi.
Detayfizy ‘Evde Kal’ Listeleriyle ‘Tam Kapanma’da da Yanınızda
04.05.2021
Türkiye’nin dijital müzik platformu fizy, pandemi önlemleri kapsamında getirilen 17 günlük tam kapanma sürecinde de müzikseverlerin yanında olmaya devam ediyor. Kapanma dönemine özel olarak fizy tarafından hazırlanan ‘Evde Kal Pop’, ‘Evde Kal Spor’ ve ‘Evde Kal Fresh’ listeleriyle müzikseverler keyifli vakit geçirebilecek.
DetayŞimdi Tüm Sohbet ve Grupları BiP’e Taşıma Zamanı
04.05.2021
Türkiye’nin iletişim ve yaşam platformu BiP’e geçiş yapmak isteyenler, kullandıkları diğer mesajlaşma uygulamalarındaki mevcut gruplarını ve sohbet geçmişlerini artık tek bir tıklamayla kolayca BiP’e taşıyabiliyor. Yeni özellikle taşınma işleminin ardından gruplar otomatik olarak oluşturuluyor ve eski uygulamadaki içerikler zahmetsizce BiP’e aktarılabiliyor.
DetayTurkcell ‘Önce Müşterim’ Dedi, Yıla Güçlü Başladı
01.05.2021
Turkcell Grubu, 2021 yılının ilk üç ayında geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 17,5 artışla 7,8 milyar TL gelir elde etti. Grup bazında FAVÖK 3,3 milyar TL’ye ulaşırken, şirketin FAVÖK marjı yüzde 42,2 olarak gerçekleşti. 2021 yılının ilk çeyreğinde 705 bin yeni müşteri kazanan Turkcell, son 3 yılın en yüksek çeyreklik müşteri kazanımına imza attı. Böylece her yıl 1 milyon yeni abone hedefinin yüzde 70’ine ise sadece ilk 3 ayda ulaşmış oldu.
Detay