HERMES İLETİŞİM TARAFINDAN 08.05.2017 TARİHİNDE YAYINLANDI
Müşterilerine SMS ile ulaşan kurumların etkileşimlerinin ne kadar yüksek olduğundan daha önceki yazılarımızda bahsetmiştik.
Toplu SMS ile yapılan müşteri iletişiminin büyük avantajları var. Ama işin en önemli kısmı bu yüksek etkileşimli yöntemi doğru kullanmak. Bu yazıda Toplu SMS gönderirken yapılması gereken 5 şeyden bahsedeceğiz.
En önemli şey: Müşterilere kolaylık sağlayın
Müşteri memnuniyeti her alanda en önemli şey. Toplu SMS gönderimi için oluşturduğunuz listelere kesinlikle daha önceden izin alınmış listeler olmalı ve alıcıya kolayca mesaj listesinden çıkma imkanı sunmalı.
Zamanlamayı iyi ayarlayın
Toplu SMS ile yapılan tanıtımlar, özellikle perakende sektörü için kampanya dönemlerinde büyük satışlara dönüşebiliyor. Kampanya dönemlerinde, mağazanız kapandıktan sonra toplu mesaj gönderimi yapmamalısınız. Geri dönüşlere karşılık verebileceğiniz saatler, her zaman daha iyi sonuç verir.
Müşterinize değer verin
Toplu SMS listeleri oluştururken, müşterilerinizi kategorize etmeye çalışın. Unutmayın, herkes aynı şeylere aynı tepkileri vermez. Müşterilerinize kendilerini özel hissetmeleri için ilgi alanlarına uygun mesajlar gönderin. Bunun yanı sıra, kişiselleştirilmiş SMS ile müşterilerinize isimleriyle hitap etmeniz de mümkün.
Net olun
SMS’in en belirgin özelliği kısa olması. Toplu mesaj gönderimi yaparken bunu göz önünde bulundurun ve mesajları kısa ve net bir şekilde tasarlayın.
Mesaj içeriğini etkileşimli tasarlayın
Cep telefonu kullanıcılarının çoğu artık akıllı telefon kullanıyor ve telefonlarından internete bağlanabiliyor. Kısa mesajlarınızın içine ekleyeceğiniz linklerle yapabileceklerinizin neredeyse sınırı yok. Kısa mesaj ile anket de yapabilirsiniz, bir video linki de gönderebilirsiniz.
Kaynak; Hermes İletişim | İletişim Makinesi